Ullared

På husbilssemestern stannade vi till vid Ullared *Yey*. Handlade en del saker och inget av det jag köpte låg över 100 spänn :D
Här är en lista på saker jag införskaffade mig:
* Ett headset till datorn - Yey nu kan mina kompisar höra mig ordentligt när jag snackar med dem på skype utan massor av brus i bakgrunden ^^
* 3 par ridstrumpor - De går åt som bara den! Har hur många strumpor som hellst som man bara hittar en av varje sort.
* 10 par strumpor - Ja mer strumpor :'D de går också åt som smör.
* Nagelacksbortagningsmedel utan aceton
* Nail polish
* Underkläder
* Godis
* Tuggummi
* Energi dricka
* 8 gig minneskort till kameran - Behövdes verkligen!
* 2 parfymer, La Rive och Love dance :)
 
Sen köpte jag lite material till skolan då jag börjar gymnasiet till höst. Enskilda here I come :D
* En kalender - För att skriva upp kommande prov, läxor och andra viktiga anteckningar
* En plastmapp - Lär nog behöva införskaffa fler av dem.
* 2 små anteckningsböcker
* 5 kolleigeblock
* 2 packet pennor med 10st i varje - Lär gå åt så som jag tappar bort pennor..
* 1 packet med sudd - lär också gå åt. Pennor och sudd är helt hopplösa att hålla reda på.
/Gina
 
 
 Kamera: Nikon D90


Kommentarer
Matilda Nilsson

Vad kul med Ullared!
Ett ställe jag bara älskaaar :D
Bor inte överdrivet långt ifrån heller, så jag är där ganska ofta :)

2012-07-18 @ 23:41:24
Sabina

Ullared äger fett! De har så himla mycket grejer. Jag och min familj tänkte att vi kunde gå in en snabbis, vi var inte ute föränn typ 4 timmar senare, med en MASSA saker x)

2012-07-19 @ 12:52:23
Louise (Foto & Vardag)

Hej!
Kika in mitt senaste inlägg och var med i dagens blogg! :)
Glöm inte att du kan få större chans att vinna om du gör sakerna som står i inlägget.
Hoppas du är med. Kram!

2012-07-19 @ 18:02:19
URL: http://elsalouise.blogg.se
Jamie

Jag är inte förvånad att du bara har en strumpa av varje sort. I ditt rum kan man ju tappa bort en elefant!

2012-07-21 @ 00:27:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0