Stan

Idag har jag varit i stan nästan hela dagen tillsammans med Ronja, Matilda och delvis Linus. Därför har det inte blivit några inlägg idag fram tills nu. Det var meningen att jag skulle köpa ett par byxor men det slutade med att vi hamnade på donken, sen drog vi och solade på vallarna. Kameran fick också hänga med den här gången och jag har en hel del bilder därifrån som kommer dyka upp i morgon eftersom jag inte orkar redigera alla nu. Men så länge får ni nöja er med en bild på en av många jättesöta ankliknande fåglar jag och Matilda stötte på :)
Nu ska jag käka och bänka mig framför step up 2 :D
/Gina.


Kommentarer
Matilda

Så söt!! :-D

2012-07-03 @ 21:43:11
Daniela

Wow vilken fin header/design!! :o
Har du gjort den? :)

Svar: Ja, tack :')
Gina

2012-07-04 @ 14:13:03
URL: http://powerpony.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0